Nieuws

Blogs

  • Blogs

/ 24 okt 2023

Digitale administratie

Oktober is weer de BTW maand voor veel van onze klanten. Voor sommige klanten is het nog een zoekwerk door een papieren administratie. Of die zijn net dat ene bonnetje kwijt of moeten toch nog een keer op zoek in die uitpuilende mailbox. Vanuit Bordan adviseren wij: Ga toch over op een volledig digitale administratie! Dit scheelt veel handmatig werk en geeft jou de mogelijkheid sneller en efficiënter samen te werken met ons kantoor!

Enkele voordelen van een digitale administratie:

  • Altijd en overal toegankelijk
  • Altijd up-to-date
  • Gemakkelijk belastingaangifte doen met één druk op de knop
  • Door (bank-)koppelingen efficiënter werken
  • Makkelijk voldoen aan de bewaarplicht in het boekhoudprogramma

Dit alles voorkomt achteraf zoeken naar facturen en geeft je kastruimte terug en een hele boel zorgen minder!

Wist jij dat?

De bewaarplicht van administraties varieert van 7 tot 10 jaar. Bonnen mogen digitaal gemaakt worden maar digitale stukken niet uitgeprint voor deze bewaarplicht!

Effelicienter werken?

Ons kantoor werkt in het efficiënte Twinfield boekhoudprogramma welke vele koppelingen kent met banken en Basecone welke je documenten slimmer laat uploaden, herkennen en autoriseren. Zo werk je nog efficiënter met ons, de belastingdienst en anderen.

Wist jij dat?

Met onze Basecone oplossing kun je die papieren bonnen direct fotograferen of inscannen en uploaden in de administratie! Ook via de Basecone App, dus onderweg, thuis of op de zaak en wanneer het jou uitkomt!

Ben jij al overtuigd of wil je graag een demonstratie van alle mogelijkheden en opties? Wil je weten wat de voordelen voor jouw specifiek kunnen zijn?
Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op! Wij laten jou alle ins en outs zien die onze programma’s te bieden hebben.

beeldmerk-blauw